Škodní událost od scelení autoskla po proplacení

Škodní událost, jakou je scelení autoskla, nebo dokonce jeho výměna, patří v zimním období
k nejčastějším úkonům autoskloservisů. Vinu nehledejte u řidiče. Prasklinky na čelním skle způsobí nejčastěji drobný kamínek, vymrštěný vozidlem před vámi, nebo dokonce autem jedoucím
v protisměru. Když poškození prohlížíte, původce škody už bývá za horami.

Lze se proti takové nepříjemnosti chránit? Bohužel nikoliv. Nastane-li, neprodleně kontaktujte autoskloservis. Včasnou opravou ušetříte desetitisíce a zpravidla ji celou uhradí pojišťovna.

 

Nečekejte, až bude škodní událost rozsáhlejší

Nečekejte, až mráz prasklinu rozšíří. Škodní událost řešte hned.
Nečekejte, až mráz prasklinu rozšíří. Škodní událost řešte hned.

Proč hned volat AUTOSKLO TEAM? Prasklina se snadno rozšíří a „načaté“ autosklo může prasknout. Vlivem teplotních změn, na které je letošní zima bohatá, se autosklo rozpíná a smršťuje. Do poškození navíc zatéká voda…
Při teplotách pod bodem mrazu se mění v led a to nic dobrého nevěští.

Technici doporučují scelení autoskla, protože má nepopiratelné výhody.
Na rozdíl od výměny celého čelního skla vás přijde maximálně na 1000 korun a hotové je za hodinku. Pojišťovna tuto operaci obvykle plně hradí. Oprava drobného poškození se tedy určitě vyplatí.

Na silnici s prasklinou na stírané ploše navíc nesmíte vyrazit, jestliže přesahuje 2 centimetry. Podle vyhlášky č. 82/2012 Sb. není takové vozidlo způsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Ideálně se tedy do servisu objednejte hned, jakmile nepříjemnou skutečnost zjistíte.

 

Scelení autoskla i papíry nechte autoskloservisu

S pojišťovnou se domluví autosklo servis.
S pojišťovnou se domluví autosklo servis.

Mnoho poškozených tuto typickou zimní bolest neřeší. Důvodem je nechuť
k jednání s pojišťovnou. Když ale zvolíte správný autoskloservis, se zmíněnou institucí prakticky nepřijdete do kontaktu. Například AUTOSKLO TEAM, s. r. o. vyřizuje také kompletní administrativu škodní události. Stačí kontaktovat nejbližší pobočku a objednat se na opravu a hlášení škody.

Co od opravce očekávat? Třeba výše zmíněná firma nabízí kompletní administrativní servis:

  • převzetí podkladů ke škodní události
  • zjištění krytí vaší pojistné smlouvy, popřípadě smlouvy viníka nehody
  • nahlášení škody
  • vyřízení a odeslání všech pojišťovnou požadovaných dokumentů
  • převzetí pojistného plnění

 

Zamítnutí není konec, řešíme i reklamace

Než dojde na samotnou opravu, seriózní opravce vás seznámí s částkou, kterou pojišťovna vyplatí.
A samozřejmě i s cenou kompletní opravy.

V případě výměny autoskla se výše spoluúčasti odvíjí od vaší smlouvy a průběhu nehody. Naproti tomu kompletní úhradě scelení autoskla se pojišťovna zpravidla nebrání. Rozdíl mezi fakturovanou
a pojišťovnou proplacenou částkou je tedy buď spoluúčast, doplatek nad sjednaný limit pojištění,
nebo DPH u plátců daně.

Pokud se vám nelíbí, jak pojišťovna vaši škodní událost řešila, nezoufejte. Autoskloservis pomáhá
i s reklamacemi
nebo stížností.

líbíl se vám článek?

Share on facebook
Sdílet na Facebook
Share on twitter
Sdílet na Twitter
Share on linkedin
Sdílet na Linkdin
Share on email
Sdílet Emailem

domluvte si s námi schůzku

najdete nás v 7 městech